O aplikaci Kam dát odkaz

Zpět do aplikace
Cílem aplikace Kam dát odkaz je umožnit uživatelům najít vhodné webové stránky pro umístění odkazů (pokud nevít o čem je řeč, podívejte se do sekce co jsou zpětné odkazy). Tím není myšleno vyhledání webů, které ochotně odkazy umisťují. Zaměřujeme se na hledání webových stránek na základě klíčových slov a případně jejich umístění v Google vyhledavači. K tomu přidáváme možnost filtrování nalezených webů na základě page ranku a typu webu.

K čemu je Kam dát odkaz?

Jednoduchý scénář použití Kam dát odkaz může být následující. Pedstavte si, že jste vlastníkem e-shopu s hudebními nástroji a chcete posílit pozici ve vyhledavači třeba na klíčové slovo "kytara". Asi by bylo dobré odkaz umístit na nějaké stránky, které klíčové slovo kytara obsahují a ideálně jsou zaměřené na hudbu. Také by se vám hodilo najít jen stránky, které nejsou e-shop (konkurence vám odkaz pravděpodobně neumístí) a možná budete chtít hledat jen weby, které mají silnou pozici ve vyhledavači nebo mají vysoký page rank.
Popsaný scénář se dá samořejmě absolvovat i bez naší aplikace, jen to stojí hromadu času, zejména když vezmete v úvahu, že klíčových slov chcete pokrýt víc. Projekt Kam dát odkaz vznikl za účelem ušetřit vám čas a zefektivnit tvorbu linkbuildingu.
Podívejte se na příklad práce s Kam dát odkaz krok za krokem.

Ovládací prvky a zobrazení

Vyhledávací formulář

  • Klíčová slova - Seznam klíčových slov. Jako oddělovač použijte čárku, středník nebo tabulátor.
  • Získat podobné - Pokud zaškrtnete tuto volbu, budou se vyhledávat i podobná klíčová slova. Ta se získávají z hledaných webů.
  • Rank - Nastavení ranku vyhledávaných webů. Rank nabývá hodnot 0 - 100% a je stanoven na základě odkazové sítě webu. Můžete třeba říct, že máte zájem jen o weby, které mají rank nad 20%.
  • Pozice - Nastavením pozice říkáte, že máte zájem najít weby, které se umisťují pro zadané klíčové slovo v určitém rozmezí pozic.
  • Kategorie - Filtr, který omezuje hledané weby podle jejich typu, pokud jej nevyplníte, filtr se nezohledňuje.
  • Tlačítko Vyhledat - Slouží pro vyhledání webů pro zadaná klíčová slova, případně k dalšímu vyhledání podobných klíčových slov, pokud máte tuto volbu aktivní.
  • Tlačítko Resetovat - Zruší všechna hledání.

Tabulka výsledků

  • Klíčové slovo - Název klíčového slova.
  • MS - Měsíční hledanost.
  • CPC - Přibližná cena při marketování tohoto slova přes Google.
  • Domény - Seznam nalezených webů, pro dané klíčové slovo.
  • Pozice - Pozice domény ve vyhledavači Google.
  • Kategorie - Typ webu.
  • Rank - Rank webu.
  • Tlačítko Vyhledat další - Slouží pro vyhledání dalších webů ke klíčovému slovu.

Omezení

Kam dát odkaz je pro všechny zdarma. Aby to tak mohlo být i nadále, obsahuje řadu omezení, která zamezují těžení a přetěžování serverů. Pokud potřebujete z nějakého důvodu limity zvednout nebo udělat větší analýzu pomocí našich dat, dejte nám vědět pomocí kontaktního formuláře níže. Omezení jsou:
  • Maximální počet hledaných slov - 10
  • Maximální počet hledání za minutu - 5
  • Maximální počet hledání za den - 100

Data

Data pocházejí z neustélého procházení českých webových stránek. Díky velkému množství dat a interaktivnímu zpracování nejsou všechna data v reálném čase aktuální. Průměrná délka stáří dat je jeden týden. To je vidět například na pozicích webů vzhledem k nějakému klíčovému slovu - web který byl minulý týden na druhé pozici, může být klidně už na první. Systém se neustále vyvíjí, dat přibývá a zpřesňují se. Pokud máte zájem využít naše data nebo analytickou činnost jiným způsobem než skrze Kam dát odkaz, pošlete nám info pomocí kontaktního formuláře níže.

Kontaktujte nás

Pokud máte nějaký dotaz, nápad na zlepšení nebo jste narazili na problém, využijte prosím tento kontaktní formulář.