Co jsou zpětné odkazy

Zpět do aplikace
Zpětné odkazy (inbound links nebo také backlinks) jsou odkazy, které vedou na vaši webovou stránku z jiných webových stránek. Jsou to tedy zdroje návštěvnosti vaší webové stránky. Pokud se vám podaří získat odkazy z kvalitních a hlavně tématicky příbuzných webů, máte vyhráno. Na kvalitních webech bývá poměrně vysoká návštěvnost a pokud vás bude spojovat ještě podobné téma obsahu, je pravděpodobné, že uživatelé odkazujícího webu kliknou na odkaz a dostanou se k vám.
Zpětných odkazů si všímají také vyhledávače. Jedním z důležitých faktorů při sestavování pořadí ve výsledcích vyhledávače je totiž kvalita zpětných odkazů. Více kvalitních zpětných odkazů rovná se lepší pozice ve vyhledávači a tudíž větší návštěvnost vašeho webu. Budovat silnou odkazovou síť se tak vyplácí - ať už kvůli návštěvnosti vašeho webu z jiných webů nebo příchozích uživatelů z vyhledávačů.

Co je linkbuilding

Linkbuilding je anglický termín pro vytváření zpětných odkazů. Jde o umísťování odkazů v různých fórech, internetových magazínech nebo třeba sociálních sítích. Ideální je, když taková odkazová síť vzniká organicky - váš web má nějaké zajímavé téma a lidé na něj sami rádi odkazují. Často tomu tak není a získat dobré zpětné odkazy není jednoduché. Obvyklá cesta je potom tvorba reklamních sdělení nebo PR článků, kam zpětné odkazy umístíte za nějakou protislužbu nebo peníze. Najít vhodné zdroje zpětných odkazů je často komplikované.
Najděte zdroje zpětných odkazů

Kontaktujte nás

Pokud máte nějaký dotaz, nápad na zlepšení nebo jste narazili na problém, využijte prosím tento kontaktní formulář.